Επιστροφές
Στόχος μας στο pharmasteps.gr είναι να διασφαλίσουμε την γρήγορη και σωστή εκτέλεση της παραγγελίας σας.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση τους ή επιστροφή των χρημάτων του, εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής
Αν ο λόγος επιστροφής αφορά σε υπαιτιότητα της Pharmasteps.gr όπως προϊόντα κακής ή ελαττωματικής ποιότητας ή λανθασμένα προϊόντα (π.χ λάθος κατά τη λήψη, εκτέλεση ή αποστολή της παραγγελίας) τότε τα μεταφορικά που προκύπτουν μετά την παραλαβή από τον πελάτη και μέχρι την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων του, επιβαρύνουν την Pharmasteps.gr.
Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Τυχόν αλλαγές στη συσκευασία ή τη σύσταση του προϊόντος από την παραγωγό εταιρεία, δε δεσμεύουν τη Pharmasteps.gr. Για οποιονδήποτε άλλο λόγο τα μεταφορικά για την επιστροφή και την αντικατάσταση των προϊόντων, επιβαρύνουν τον πελάτη. Εξαίρεση στον όρο αυτό, αποτελεί μόνον η πρώτη επιστροφή κάποιου παπουτσιού για οποιονδήποτε λόγο. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά της πρώτης επιστροφής, επιβαρύνουν τη Pharmasteps.gr μόνο εάν ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του με ένα άλλο ανατομικό παπούτσι.
Ελλάδα
Εάν ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση του παπουτσιού με άλλου είδους προϊόντα τότε για να επιβαρυνθεί η Pharmasteps.gr τα μεταφορικά της πρώτης επιστροφής, θα πρέπει η αξία του επιστρεφόμενου παπουτσιού μαζί με την αξία των προϊόντων αντικατάστασης να ισούται ή να ξεπερνά τα 40 ευρώ. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή όλων ή μέρους των χρημάτων του, τα έξοδα πρώτης επιστροφής του παπουτσιού επιβαρύνουν τον πελάτη.
Κύπρος
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ισοδυναμούν με τη χρέωση μεταφορικών που αναγράφεται στους τρόπους αποστολής για Κύπρο. Για παραγγελίες 150 ευρώ και άνω η χρέωση επιστροφής είναι 15 ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει δεκτή μία επιστροφή από τη Pharmasteps.gr θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:
– Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει κατόπιν συνεννόησης με τους υπεύθυνους της Pharmasteps.gr στο e-mail ή τα τηλέφωνα επικοινωνίας
– Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τη μεταφορική από την οποία παρέλαβε ο πελάτης τα προϊόντα
– Τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να είναι στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς φθορές
– Τα επιστραφέντα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα έγγραφα με τα οποία παρελήφθησαν (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο)
Τέλος, στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει επιστροφή των χρημάτων του, αυτή θα πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας του, την οποία θα μας γνωστοποιεί μέσω e-mail μαζί με το λογαριασμό IBAN στον οποίο θέλει να κατατεθούν τα χρήματα. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρημάτων εάν δε λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη με την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν δεν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής (εάν υπάρχουν) που πλήρωσε όταν πραγματοποίησε τη συγκεκριμένη αγορά. Τα έξοδα τελικής επιστροφής στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει επιστροφή των χρημάτων του, επιβαρύνουν τον ίδιο.